287.

Såja, städningen är klar och jag kan äntligen slappna av.
eller iofs, jag är inte så duktig på att slappa av, men jag behöver inte tänka på städa iaf:)
Jag måste erkänna att jag är sockersugen som få just nu, men vi har typ inget med socker i alls hemma, så det är lite svårt.

Egentligen har jag inget att skriva, inget som jag är sådär jätteglad över och inget att klaga på. Inget som jag vill skriva här på bloggen iaf.
Och jag kommer typ att ha ångest imorgon. För jag kommer att vara nykter och jag är rädd att jag inte kommer att ha något alls att göra. Peppen där alltså. Men det ordnar sig på något sätt, jag är faktiskt inte ledsen=)

Jag har kommit fram till hur härligt det är att inte sminka sig innan skolan den här veckan då jag inte har gjort det eftersom jag endå ska på med smink jag ska ha imorgon varje dag. Det är grymt härligt att få ta det lungt på morgonen istället för att kleta med smink typ hur länge som helst. Tyvärr så är imorgon sista dagen med den lyxen.

Aja, nu till annat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0