290.

Idag är en fruktansvärt bra dag=) :


Eosveckan är avklarad.
Uppvisning på staden är avklarad.
Jag är rätt nöjd faktiskt, började inte skratta eller nått utan jag lyckades hålla masken hela tiden.
Jag har även träffat salla idag! tror ni att jag är lycklig överallt eller?:) Det var jättefint och jag verkligen kände glädjen bubbla då jag fick prata med henne ansikte mot ansikte. Jag har så mycket att säga som inte hanns med, men det kommer någon dag snart!
Sallas mamma var världens sötaste och berättade att hon blev tårögd då jag satt där på arkaden och såg eländig ut, hon ville bara komma fram och krama mig. Tack kicki, du är som en av mina extramammor, jag blir så glad av dig.
Annat som gjort mig glad var den lilla rullstolsstunden vi hade utanför skolan idag då vi väntade på att cias pappa skulle komma och hämta upp den. Det var riktigt fint, jag kommer som att sakna er under lovet. Faktiskt.
Cia, jag kan tänka mig dig och mig, tjoppa, rullstolsbundna och i en rockpupp. Då skulle vi nog vara lyckliga=) Hehe, humor på hög nivå där.
Vi fick glass av lärarna innan vi skulle sluta, jävligt snajsigt där. Jag blev iaf happy.
Kvällen kommer att bli mysig, hur den än blir. Antingen party med cia och hennes vänner, eller hemma och ta det lungt med kladdkakesmet och film.  Jag hade hunnit börja peppa hemmakväll, men då cia ville att jag skulle festa med henne blev jag jätteglad över det, sen så kände jag alkoholsuget komma smygande. Så det lutar nog mot party.
Jag får fixa alkohol till kajsas fest nästa helg på något sätt, det ordnar sig.

Så idag kan jag inte säga annat än att allt känns bra. tack alla underbara människor som har hjälpt mig hit.

Kommentarer
Postat av: Rockio

HAhaha va kul!!! va roligt att läsa hur det med dig gumman!!

fy tusen va jag saknar er, ooh Cia gullunge!!! haha jag minns era planer om att sitta på rullstol o verkligen inte göra nåt alls o ba bli feta!

det va roliga tider det!

nämen många pussar till dig vännen!

2008-10-25 @ 06:30:47
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0