292.

Glädjen håller i sig.
Gårkvällen var jättetrevlig och jag är fruktansvärt glad att jag tog mig i kragen och for.
Det var fint att umgås med Cia utanför skolan. Tack för pratet och för att du bjöd mig hjärtat.
Alla som var där var jättefina och jag trivdes.
Alltsomallt en jättebra fredagskväll.

Idag ska jag jobba litegrann på nordanå med klassen och så. Sen åker jag till finnträsk.
Kommer hem tisdag eller onsdag någon gång:)
Så det kommer att stå still här på bloggen några dagar, men I'll be back ;)

Förresten, Cia jag vet inte hur ofta du läser. Men iaf, tack.
Just nu tror jag att det är tack vare dig jag sitter här helt ensam, men ändå utan ångest och med ett leende på läpparna.



Nu ska jag göra lite annat.
Puss på världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0