295.

Kanske dags för att blogga då=)
Jag har ju som sagt spenderat några dagar i mitt älskade träsk, det är därför det har stått stilla här.
jag har myst på med mina gamlingar, druckit kaffe, fikat, spelat yatzi, spelat skipbo och annat såntdär mys som jag bara tar mig tid att göra då jag är där. Så nu är jag utvilad och peppad på att leva för fullt igen.

Jag har också hunnit vara med min sallabejbi. Det är underbart att även om det var längesen nu så är det exakt likadant som innan du for. Jag älskar det. Vi pratade bort några timmar och bakade blåbärskaka och så:) Mums!

Har inte så mycket annat att skriva, ska vara med Alle ikväll, men jag vet inte när han kommer hem från umeå. men det ordnar sig.
Imorgon ska jag vara med Anna, det var längesen så det ska bli trevligt.

Hehe jag känner inte riktigt att jag är på blogghumör, jag är sådär sprallig som jag är då jag har tagit det lungt i flera dagar. Ska kanske ta en prommis eller något medans jag väntar på alle, vi får se. Men då jag känner efter så är nog den chansen inte så stor endå.
Aja, ska iaf göra något annat nu, kanske städa eller nått. Här ser ut som ett jävla bombnedslag igen.
Kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0