302.

Det finns så mycket jag egentligen vill skriva, men just nu finns inte orken.
Jag funderar på att lägga mig och sova några timmar och ta igen sömn som inte blev av inatt.
Då jag kom hem där vid kvart över 10 imorse hade det blivit en timmas sömn, sen dess har jag hunnit med ungdoms och apoteket. Vet inte riktigt vad annars som ska hända idag.
Jag måste hitta någon att umgås med iaf, annars blir det nog ångest tyvärr.
Och ifall jag ska umgås så kan det kanske vara bra att ha sovit mer än en timme..
Men jag har ju hunnit bli pigg.
Eller ja, pigg och pigg. Lite otrött i varje fall.
Menmen. Allt ordnar sig. Nu ska jag slå igång en film och sova en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0