303.

Har inte så mycket att göra, så här kommer en sån där jävla lista ;)

Har du pojkvän/flickvän? Vänta och se typ
Vem/vilka vet mest om dig? Salla och stina typ, tror jag.
Vad är ditt mellannamn? Maria
Gillar du att slåss? inte hårt iaf:)
Vad ska du göra ikväll? Kanske vara med Isa, annars typ sova^^
Har du utländska föräldrar? Inte sålänge som jag är i Sverige iaf
Är dina föräldrar skilda? nope
Var har du ont? benen, eller ont och ont men xD
Vad längtar du till? sommaren
Har du husdjur? Ja, Müsli=)
Har du körkort? Nej, inte än iaf
Favoritgodis? Choklad tror jag
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska
Sparare eller slösare? jag köper inte mycket, men lyckas ändå alltid ha slut pengar, så slösare=(
Har du några homosexuella vänner? Ja, det har jag:)
Bio eller promenad? Olika beronde på humör osv
Är du kittlig? Bara på låtsas:]
Rädd för insekter? Äh, typ endå inte, oftast iaf
Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår var typ lycka hela dagen
Vad gjorde du kl 8 i morse? Hehehe:] Nej men jag var med Alle.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?  Maaaat.
Det sista du sa högt? "men ring mig sen, puss"
Vad har du druckit idag? vatten, juice, lemon-lime måltidsdryck
Vad var det senaste du åt? spaghetti och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte? P-piller
Vad är det för färg på din ytterdörr? Haha måste fan tänka efter, men blå tror jag=)
Vad är det för väder hos dig just nu? Inget snällt väder iaf
Godaste glass-smaken? Vanilj ska det vara
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, då är det mer intresse
Hur tidigt stiger du upp? skola - typ halv 8:) helg- mellan 10 & 16
Drömmer du mycket? oja!
Mardrömmar? Det har faktiskt börjat bli mindre:D
Vilket ämne är roligast i skolan? Teater såklart!
Vad ser du om du tittar åt höger? Massa, det är inte så städat här;P
Vad gör dig glad just nu? vänner, närhet, prat, m.m
Vad ska du göra härnäst? vi får la se, något iaf:)
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? Tack vare cia så är jag rätt happy
Några sommarplaner? PLAYA DEL INGLES baby!!!
Hur många kuddar sover du med? 3, men jag sover oftast inte på dom så mycket
Spelar du nåt instrument? inte det nej.
Vilka är viktigast för dig? fruktansvärt många
Snarkar du? inte som jag vet iaf
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna höra andras tankar.
Stökigt eller välstädat? Vill ha välstädat, men lyckas inte så ofta
Gillar du att sjunga? egentligen inte, men jag gör det endå tyvärr;)
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och klunkar uppåt xD
Vad längtar du mest efter just nu? helg och alkohol (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0