179.

Haha, jag känner på mig att måndagar kommer det att bloggas på.
Eftersom vi har asalångt hål och mysis är ofta upptaget eller låst.
Idag är det låst och det är inga lärare här som kan låsa upp det till oss. Det suger eftersom lite vila såhär mitt på dagen hade gjort mig och mitt mindre goda humör gott.
Idag är en opepp dag, eller ja, det har det väl varit alla dom senaste dagarna, så jag förvånar inte.
Men jag hoppas att allt blir lite bättre sen idag eftersom jag ska umgås med Anna, det brukar kännas bra.

Jag har förresten glömt bort att skriva att Berth från Radioskellefteå mailade mig för några dagar sen, han ville typ att jag skulle komma förbi dom och hälsa på, sen så om det hade varit så att jag hade gått ut skolan så hade han velat att jag skulle komma dit och jobba, jag blev megaglad :D
Det är alltid roligt då någon tycker att man är duktig och kommer ihåg en:) även fast det var 2, snart 3 år sen jag var där och praoade. Jag gillar radion:)

Jag behöver pengar, massvis med pengar. Oförutsedda uttgifter nivet.

Annar så vet jag inte just nu, vi får se hur jag gör med allt. Jag skulle behöva en paus från skellefteå, funderade ett tag på att fly till min kusin i umeå och bo där en helg, sen kom jag på att pengar behövs för bussen att ta sig dit. Så det sket sig.

Åh, ylvis var här nyss, men inte tänkte vi på att vi vill ha mys upplåst, dumjälvar.
jag känner mig lite smågrinig. För mycket skumma tankar gör att det blir så.
Och jag kan inte berätta och få ut dom ur systemet, jag skäms.
Jag saknar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

När du sa systemet så tänkte jag på systemet... om du fatta hahahhhehe :/ de är synd om mig. Jag har ont i huvet... jag vill till sthlm, jag vill ha pengar, jag vill inte va grinig längre... kram

2008-09-01 @ 11:57:42
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hå, teater! Måste vara skoj ändå :) Så här i efterhand ångrar jag att jag inte valde teater eller dans :)



Vad har annars hänt i sommar?

2008-09-01 @ 16:59:21
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0