182.

Skrev inget igår eftersom jag sov större delen av dagen, jag somnade först vid klockan 5 typ, var vaken ltie av och till för middag, idol m.m  men sen så slocknade jag för natten där vid klockan 10 typ.
Är förbannat trött fortfarande, så jag misstänker att sjukdom är påväg, så skola känns inte allt för lockande-.
Speciellt inte eftersom idag är våran längsta dag, menmen, det ska nog gå bra endå^^

Var iaf in på Skellefteåradion innan jag somnade, det var trevligt, jag blir alltid så glad av att vara där:)
Jag ska dit nästa onsdag också, jag ska göra nått program, så då måste jag planera lite=)

Aja, nu är det dags för frukost.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är också ås förbannat trött=(

hahah ja ogillar starkt att vara sjuk

2008-09-04 @ 08:20:06
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0