183.

Jag skriver på en uppsats till psykologin, det går åt helvete, jag vet inte riktigt vad den ska handla om, vad jag skriver om eller vad jag vill skriva om.
Den ska alltså vara om vad som finns i "min ryggsäck", vad som har hänt mig som har gjort att jag är den jag är, nivet min uppväxt m.m.
Jag orkar inte, vill bara lägga mig ner och skita i det här, sova bort den här dagen också.

Menmen, finns positiva saker också. Är fortfarande lite happy från mitt besök på skellefteåradion igår^^
Gubbarna där är som trevliga=) Vi satt och pratade om att man borde resa lite innan man fortsätter plugga och/eller skaffar barn och så. Peller drar nått exempel om nån han känner som träffade en kille och skaffade barn tidigt, då säger Berth "Det där är inte bra, du borde nog satsa på tjejer lollo" xD
Det blir mycket såntdär då jag är där, alltid trevligt:)

Just nu har jag inget att skriva om, så jag skriver mer ikväll om jag inte somnar:]
nu ska jag nog fortsätta på psykologihelvetet.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: moa-stina

förlåt att vi inte hördes av igår, jag ahde typ mkt att göra :S

men gumman, call me anytime <3

2008-09-04 @ 21:17:26
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: moa-stina(svar)

gumman<3 jag skulle love to do nånting denna vecka men bara det att jag inte kommer ha tid :( jag ahr läxor å skit :( försöker redan klämma in camilla i schemat nån stans .. men gumman, jag hör av mig <3 puss loveu

2008-09-07 @ 17:18:04
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0