189.

Sitter på skolan. Vi har kultur- och idéhistoria. Det är endå rätt lugnt.
Vi ska skriva en berättelse, vi fick varsin nyckel att skriva om. Rätt lätt uppgift så det känns bra.
Vi hade nyss skolfoto, nu vill jag bara dö. Eller okej, överdrivet men iaf, det gick inte bra någonstans.
Jag såg ut som en apa med migrän typ. Aja, det ordnar sig.

Annars så peppar jag inte den här dagen, den är lång och tråkig.

Efter skolan ska jag in till staden och träffa Albin, det ska bli fint.

Problemet är att jag måste städa idag också, kommer att bli stressigt.

Men nu ska jag skriva klart min nyckelberättelse.

Puss!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe, det är sant. Det skulle jag tycka också :)



Så ni har haft skolfoto idag? Av nån anledning tycker man alltid att man själv blir dålig och att alla andra blir jättebra hehe!

2008-09-11 @ 09:39:39
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0