195.

Sitter på engelska lektionen, vi ska typ skriva ett CV på engelska för att lära oss skriva formellt, jag är opeppad.
Det går inte fort framåt kan jag ju erkänna xD

Dagen är iaf fixad, det ska inte bli något hemmasittande den här veckan hade jag tänkt:)
Så idag ska jag först träffa Albin på staden och umgås ett tag, sen vid klockan 6 ska jag träffa Anna vid Kåffe in, så ska vi dricka lite latte och bara snacka skit. Det kommer att bli asmysigt:)

Tanken var först att hälsa på Thomas, men det ska nog hinnas med någon annan kväll hoppas jag.
Sen så måste jag komma ihåg att ringa Amanda, både för att be om ursäkt för mitt fyllebeetende i helgen, och för att bestämma när vi ska umgås^^

Just ja, uppdateringen om helgen kommer då jag har varit med Anna på Kåffe In, ska försöka att inte somna ikväll med xD
Aja, nu ska jag försöka kladda ner något på mitt CV.
Puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0