196.

Åh, jag är astrött, men jag tänkte hinna uppdatera litegrann innan jag slänger igång en film (somnarxD)
iaf så var helgen jättemysig och jag är jätteglad efter den, lite sliten också kanske men :P

Fredag:
For hem tidigt från skolan och duschade, vilade m.m  Sen for jag till Matilda för att sminka mig och så, vid 7 for vi till kvartersgården där kvällen skulle spenderas, vid 9 började det komma folk. Så jag, matilda och linus satt där i typ 2 timmar och pratade, lite småmysigt endå^^
Kände inte så många i början, och jag drack världens äckligaste alkohol så kvällen blev lite seg. Men där vid 11 dök det upp lite trevligt folk så då blev jag happy och hade det mysigt. Trevlig kväll allt som allt, men som vanligt glömde jag bort att jag hade kameran med mig, så det blev bara lite kort på mig och matilda då hon påminde mig om att den var med xD


















Lördag:
Mamma kom och väckte mig där vid 4 på eftermiddagen, jag fattar inte att jag kunde sova så länge, det har typ aldrig hänt förut, haha. Vi drog in till staden och mor min bjöd mig på subway, MUMMA:)
Drog till Johan, Påålis kille där vid halv9 tiden typ, så dom, jag och sandra satt där, drack, pratade och myste litegrann, sen så for vid till Tommy vid 10 kanske, där vi träffade Albin och lite annat folk. Rätt lungt, vi var typ bara 10 pers, men det var som mysigt iaf.
 Vid halv 1 så tyckte vi att det var tid för mat, jag ville på max, men blev nedröstad av de som var lite äldre och ville tvärsneppa in på olles så vi drog till frasses. Och tur var väl det för där träffade jag Tina, som jag har saknat massor:) Efter frasses så for sandra, pååli och johan hem, så det var jag, albin och två andra snubbar kvar (nicklas och oolie tror jag att dom hettexD) iaf så bestämde vi för att dra till dom och så på film. Myspys, hemgång där vi 5tiden, vi slog igång film då vi kom hem, då den var slut där vid klockan 8 så bestämde vi oss för att sömn är överskattat så vi dror igång en till film, sen for Albin hem till kåge igen.

Tyvärr så kom inte kameran med alls den här kvällen så det blev inga bilder alls.

Söndag:
Eftersom jag inte sov någonting så hann jag med både att baka, duscha och se på film under morgonen. Tog det ganska lungt och så, men där vid 4 så kom stina förbi och vi gick på en 1,5 timmes promenad, myspys! Det är som alltid härligt att snacka, särskilt efter en händelserik helg^^
Sen slocknade jag rätt tidigt, men det behövdes nog:)

Nu ska jag se film och så, puss på alla!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

hihii va fina vi är!!!!

vi har tur som känner så bra människor lollo=)

2008-09-16 @ 01:15:48
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0