198.

Idag upptäckte jag att jag har en hatkärlek till den här staden.
Den är hemsk, alltså verkligen hemsk. Men på något konstigt sätt så gillar jag den ibland.
Alla vet typ vilka alla är, skitjobbigt, men samtidigt lite roligt. Vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här inlägget, men det ordnar sig nog:P
Haha, och Stina, jag måste berätta för dig sen, inget stort eller nå, bara lite fult :P

Kvällen kommer att bli jättefin:)
vid klockan 7 någongång så ska jag träffa Amanda vid brogrillen, så ska vi ut och gå broarna runt, sen ska vi ta en fika någonstans, förmodligen Kåffe In.

Åh, jag blir så fruktansvärt störd på vissa saker.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: matilda

håll me!

kram:) hihiih

2008-09-16 @ 17:33:43
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag håller med dig! Jag har också en otrolig hatkärlek till den här staden. Jag vill flytta över allt annat samtidigt som jag ändå trivs här. Det är en skum känsla :)

2008-09-16 @ 18:17:44
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0