199.

Nu är jag hemma efter min och Amandas promenad, det var jättemysigt:)
Vi gick broarna runt och bara pratade, det blev inte något fika p.g.a vissa omständigheter, men vi satte oss ute och myste och hade det trevligt endå:) 
Och det är alltid härligt att ta en promenad, och ikväll var det inte så kallt så det var extra mysigt, så jag är happy.

Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, det blir nog att hälsa på Thomas om ingen har något ännu trevligare att erbjuda?;)

Aja, nu väntar en dusch, sen så blir det väl film och sömn eller så, vi får väl se.
Puss på världen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack så mycket! :)



Ja absolut! Promenad eller fika vore jättekul! Det är inte direkt så att jag har så mycket att göra på dagarna hehe. Om inte annat kanske jag kan hänga på till Thomas!?

2008-09-17 @ 00:51:10
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0