200.

Opeppad dag idag, jag är så less på allt som har med tankar och känslor att göra.
Jag orkar liksom inte. Jag vill bara prata och berätta allt, men det finns ingen här som jag vill ska veta. Lyckat.



Iaf, jag har bara en lektion kvar innan jag slutar, så det känns bra  iaf.
Sen blir det nog lunch på skolan, hem för sminkning (haha försov mig i morse så jag ser rätt sliten ut just nu xD), förhoppningsvis staden en sväng med matilda, sen hälsa på thomas, vickan kanske följer med.
Allt som allt känns det som en rätt bra dag, kanske blir lite mer happy än vad jag är just nu.

Jag vill ha tillbaka sommaren, jag orkar inte med kyla, tjocka kläder och att det ska bli snö.
Jag vill ha sol, värme, öl vid bryggan. JAG VILL HA SOMMAR.

Aja, nu börjar lektion snart. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

känner att vi har en viss likhet du och jag

2008-09-17 @ 11:48:52
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0