201.

Vet inte riktigt varför jag skriver, uttråkad kanske.
Jag är forfarande kvar på skolan, jag är alldeles för snäll mot matilda ibland tror jag:] HEHEHEHEHEHE

Min hjärna håller helt seriöst på att lägga av, och tur är väl det.
Det blir så mycket jobbiga tankar och sådant annars.
Då tar jag hellre alla felsägningar och lite tomt i skallen. Det är som härligare.
BLABLABLABLABLABLA. Jag har inget alls att skriva egentligen.
Aja allt går nog över om ett tag.

Är som glad endå, även fast det nog inte låter så alls här så känner jag peppen litegrann sådär på insidan.
Just nu längtar jag efter min plattång, eller ja, ciccis, men mitt hår är verkligen åt helvete så den behövs.
Jag peppar idag, och jag peppar helgen. Jag ska ha en vit helg, ekonomin räcker inte till något annat känner jag. Men det kommer att bli en asbra helg endå tror jag. Även fast jag inte riktigt peppar det där med vitheten.
Iaf, ena kvällen ska jag, anna och stina ha en myskväll, det var längesen så det blir  nog jättefint.
Andra kvällen så ska jag och matilda ha filmkväll och typ se på film hela natten, myspys!

Pallar inte skriva mer nu. Puss♥
































Dagens känsla

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Jag får inte numret att fungera haha! En röst säger "Du har ringt fel nummer"

2008-09-17 @ 15:16:32
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: moa-stina

kan troligen inte på lördag :( vi ska fira brorsan

men ni kan ju ha myskväll så kommer jag om jag hinner <3

2008-09-17 @ 19:51:28
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0