203.

Sitter på skolan, igen.
Egentligen borde jag jobba med engelskan, men jag peppar inte.
Jag har endå kommit en bit, har typ halva kvar, och det är som tur är den lite enklare delen hoppas jag.
Vi har en kvart nu och en lektion imorgon på oss tills det ska vara klart, jippie.

Iaf, idag så ska jag ta en hemmadag tror jag, eller jag måste ju städa som vanligt. Sen så har jag en Idé- och kulturhistorie uppgift jag måste göra tills imorgon. Jag funderar på att fara och träna också. Det känns asjobbigt men jag måste ju komma igång någon gång.

Jag skämtade bara, engelskauppgiften är inte alls enklare.

Iaf, jag har ingen fantasi och ingen aning om vad jag ska skriva så nu ska jag försöka koncentrera mig på engelskan så jag blir klar någon gång.
Puss på alla, vi hörs ikväll♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

engelskagrejen

kultur&idéhistoriagrejen

nyckelberättelsen



duuhhhhh >.<

2008-09-18 @ 10:58:33
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Matilda

FÖR ATT INTE GLÖMMA svenskaläxförhöret

mums jag peppar alltid

2008-09-18 @ 10:59:06
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack så mycket! :)



Jag hade också supertrevligt igår så tack själv :) Vi får träffas nån fler gång!



Jag blir alltid så godissugen då jag är inne på din blogg hehe. Nu måste jag fara till ica och köpa lite bara för det ^^

2008-09-18 @ 11:15:59
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0