208.

Jag känner att det blir mer bloggning nu då jag har skola.. HEHEHE.
Det är ju beviset på hur engerad och duktig jag är på lektionerna, eller nått.
Iaf nu är det engelska, igen. Men jag är nästan klar med det där jävla CVt, så det är lungt och jag är fortfarande happy.

Jag peppar endå ikväll, jag och matilda ska ha det massa kul tror jag. Vi ska göra vegtaco, se massa film, prata, kanske ta en prommis, baka kladdis och bara ha det bra. Så det känns mysigt.

Och vet ni? Jag ska få fixa min lycka till min rygg på måndag! HAPPYFACE. Hoppas bara att den håller den här gången, jag är så fruktansvärt less på att känna mig som en gammal gumma med ryggproblem.  Hoppas bara att pappa fixade hos rätt gubbe den här gången. Så jag slipper de som jag tycker är hemska xD
Men jag är gladgladglad.  Ryggen har varit åt helvete sen.. Påålis födelsedagsfest? Det var innan skolan började typ. Aja, spela roll, nu ska den få bli glad på mig iaf :D

Snart slutar engelskan, då blir det kultur- och idéhistoria. Peppen? NEJ.
Aja, pussar. jag skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0