211.

Då var man hemma igen då. Ensam, det känns ganska så surt.
Iaf så var det mysigt hemma hos Anna, det är det alltid. Vi tog det mest lugnt, bakade lite, såg på film och så. Vi hann med en prommis också. Det blev hyffsat läskigt, men vi är ju som vi är så det är inte förvånande. Det var typ en björn eller något i skogen, hemskt xD

Åh, jag är så sugen på en prommis nu med, men det är inte lika roligt alls att vara ute och gå ensam.
Så om någon peppar promenad så är det ju bara att höra av sig?:)

Annars så händer det nog inte så mycket idag, tänkte hinna träna där mellan 7 och 8, jag orkar egentligen inte, men jag vill att det ska bli av endå. För den här helgen har verkligen tjockat.

Underhåll mig tack.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0