215.

Jag orkar inte idag. Jag är sänkt. jag ger upp.
Eller det vet jag ju att jag inte kommer att göra, jag klarar inte av att ge upp.
Men helst så skulle jag bara vilja be alla att dra så jag kunde ge mig själv lite tid.
Men det klarar jag inte heller av.
Ursäkta deppinlägget, men jag måste bara skriva bort det litegrann.
Egentligen är jag inte deppig heller ens, jag är bara less. Jag är less på människor, jag är less på att det alltid händer samma saker. jag är less på att alltid säga samma saker, gå i samma spår och göra likadant som jag alltid gör.
Jag vill bara resa härifrån, se nya platser, träffa nya människor, göra annorlunda saker, leva på ett annat sätt.

iaf, dagen kommer nog att bli bra. Jag har kvar två lektioner, sen så ska jag hem och tvärkäka något innan Simon kommer till staden.  Vi ska ta en promenad och fika, bara umgås. Det blir nog bra.
Promenader är bra, rensar hjärnan och piggar upp.

Och förresten.
... Kan inte någon göra något oväntat och göra mig lite gladare?



Kramar skulle inte heller sitta helt fel.

Kommentarer
Postat av: bitte

haha cool

2008-09-22 @ 21:19:49
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0