216.

Okej, borde kanske skriva några rader innan det blir sängen.
iaf så har den här dagen varit helt underbar sen jag kom hem från skolan:)
Först hittade jag 50 kr, det kanske inte låter som så mycket, men just nu är det typ en förmögenhet för mig xD
Sen så tog jag och Simon en fika på kåffe in innan vi gick ut och gick broarna, mysigt!
Efter det så for jag till Stina och vi gick ut på en riktig långpromenad.
Åh, vad jag gillar promenader med så mysiga människor!

Snart så ska jag sova, är så himla trött.
Puss på världen, ibland förtjänas det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hå, jag var också på Kåffe In o fikade igår, men det måste ha varit efter dig. Var där kl 19.30.

2008-09-23 @ 09:34:34
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0