218.

Sitter på skolan igen, som vanligt fick vi sluta tidigare från psykologin, så nu väntar jag på att mina bejbes ska sluta sina lektioner=)
Idag känns som en hyffsat bra dag endå. Även fast jag sov till 07.50, thihi. Men det gick bra endå, lite stress skadar aldrig, eller?
Snart har vi teater, sista lektionen vi har att förbereda våran "dockteater". Min kommer att suga så jävla hårt och jag är inte happy över det. Aja, jag kan endå tänka mig någon som kommer att ha sämre. Matilda du vet nog vem/vilka jag syftar på hehe, jag är inte alltid snäll.
Sen så slutar jag tidigt idag, klockan kvart över 11 får jag fara hem. Då ska jag hämta upp mor min, sen så ska vi in på staden för att fixa min jacka, och så ska hon bjuda mig på lunch ute, förhoppningsvis subway, jag är så jävla sugen^^ Efter det tänkte jag dra till radion och spendera ett par timmar där innan jag ska träffa pååly för att umgås:) Och ikväll blir det en prommis, så om nån känner peppen för lite motion är det bara att plinga, jag tar gärna sällskap;)

Det enda som gör mig på lite mindre bra humör idag är pengar. Jag har alltså precis 178kr. Och hur mycket kostar en sjua brännvin? Jo, 178kr. Vilket betyder att jag inte får spendera en enda krona, och att jag inte kommer att ha råd med fyllekäk eller något. Peppen.  Men, jag har ju iaf råd med drickat, det är nog det viktigaste:)  För på lördag ska det partas, min älsklingsMatilda blir ju 17 på måndag, puss på hjärtat!:D Hehe och att det är en bra anledning att festa gör väl inte att jag tycker att det är sämre att du fyller år;P Jag är så festsugen att jag inte vet vars jag ska ta vägen ens typ xD

Men nu börjar vi strax, jag uppdaterar under dagen/kvällen någon gång.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAH jag älskar verkligen att läsa din blogg:$



btw.. ja vet inte säkert vilka du menar.. men jag kan tänka rätt många, eftersom ja ärrätt elak jame =] hihihi du är min älsklingslollo me ju! :]

2008-09-24 @ 12:45:06
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Victoria

Typiskt, då måste du ha gått precis innan jag kom dit :/ Vi får fara o fika tillsammans nån dag :)

2008-09-24 @ 18:30:44
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: sara

Haha! en sjua brännvin va då att ta i! Vilken fylltratt du är lollo! :P

2008-09-25 @ 20:38:40
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0