219.

Idag har varit en såndär bra dag. Jag har varit rätt glad hela dagen, ryggen har inte krånglat och det har inte varit mycket skola:)
Iaf, jag slutade klockan 11.15, for med mor min på staden, så hon bjöd på lunch och vaniljlatte på waynes:) Sen så gick vi omkring på stan ett tag, hon köpte en ny7 sportbh åt mig, och lite vintergrejer åt sig själv.
Sen så umgicks jag med Pååly, vi träffade bl.a Amanda, sen gick vi runt broarna. Mysigt! Efter det så satt vi bara och snackade ett tag.
Jag hann hem och laga mat precis i tid så jag kunde kika på idol, så det var fint.
Sen blev det att sitta här en stund, bara ta det lungt och så, sen tyckte alle att jag skulle följa med honom till mackarna så då blev det en liten prommis till, sen stod vi och pratade här utanför rätt länge, så jag kom typ nyss hem. Det var fint=)

Men nu så blir det väl sova på en stund´, det känns som behövligt;P
Ha det så bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Den är supergod :)

Ok, men jag kan bjuda annars! :)

2008-09-25 @ 09:05:07
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0