220.

Skola igen. Aja, idag har endå inte varit en så jobbig dag. Först så fick vi sovmorgon, och jag var duktig och steg upp två hela timmar innan vi började. Endå kom jag försent, jag förstår inte hur det gick till xD
iaf, först så hade vi engelska men vi gjorde typ inget, läste litegrann och så. På matten jobbade vi inget, och nu så ska vi snart på konsert. Ansträngande dag? Skulle inte tro det.

Annars så vet jag inte riktigt vad som ska hända idag, eller njoo det vet jag nog.
Men det känns så tråkigt att jag vill låtsas som om jag inte vet.
Jag ska städa, och sen träna. Rolig dag.. eller inte. Det känns jättehemskt att jag inte ska umgås med någon.
Så om nån vill ta en prommis innan eller efter min träning är det bara att hojta. Jag ska träna mellan 8-9 förresten.

jag är astrött idag, så då blir jag grinig, samtidigt som jag egentligen är glad inuti.
Jag längtar tills i helgen, alkohol&lycka, here I come! Eller lyckan kan jag ju bara hoppas på, men den brukar dyka upp i samband med alkoholen. Speciellt om allt går som jag vill i helgen.
Så ska ni festa lördag, så plinga. Jag vill träffa alla:)

Imorgon ska jag jobba på frikväll, jippie xD Vi ska gå igenom staden och typ dansa med plastband, sen ska vi ner till älven och göra en stjärna. Inte riktigt skitroligt precis.
Men det blir trevligare efteråt, för då ska jag ta flykten till Thomas och vara där och umgås, se på film och så. Det var länge sen jag verkligen umgicks med min kusin, så det ska bli trevligt.

Nu ska jag kika lite grejer, sen blir det vidare till aulan och den där konserten.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0