221.

Har inte särskilt mycket att göra, sitter här och väntar på att klockan ska bli 9, så att topmodel ska ta slut så jag kan få med mig Stina ut någon gång xD
Den här dagen har typ egentligen bara varit slöseri med tid, men det har varit rätt härligt, lite smått behövligt kanske.
Men det ska bli fint att få komma ut och träffa någon iaf, det blir så jobbigt att inte umgås.

Åh, min farmor ringde nyss, hon måste nog vara den mysigaste tanten i hela världen, jag blir så glad varje gång jag träffar eller pratar med henne :D

Aja, nu ska jag försöka mig på att läsa litegrann i engelskaboken medans jag väntar på stina. Puss!



HAHA, humorn är på hög nivå idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0