222.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 så vi ska mötas i aulan. Vi ska träna inför frikväll nu xD Jag har världens tyngsta ficklampa, men det ska nog gå bra endå :)

Bara för att jag har tråkigt och jag vet att ni vill ;)

Dagens humör: Fortfarande halvvaken, men endå happy typ.
Dagens frisyr: Fett och gömt under en mössa.
Dagens klädsel: Gul/svart randigt linne, svart tjocktröja, jeans, jacka, mössa och trasiga skor heheh.
Dagens väder: Det blåste iaf då jag cyklade hit, hoppas att det blir bättre.
Dagens planer: Träna inför frikväll, hem och duscha, chokladprovning, frikväll, sova hos thomas:)
Dagens längtan: Lördag :D:D Peppen där alltså.
Dagens borde: Eh, vet inte riktigt. Äta något kanske? xD
Dagens middag: Har ingen aning om vad det blir, förhoppningsvis något iaf.
Dagens tråkigaste: Stiga upp.
Dagens person: Haha, hittills måste jag nog säga AnnaÅström. Man skrattar ju iaf=)  
Dagens bild:  Sitter på skolan, så jag har väl inga bilder här men xD HAHA hittade en passande bild ;P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Din blogg är värderad till: 1 210 kr

2008-09-27 @ 01:08:04
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: anna

hihi peppen till ikväll=)=)=)(=)

2008-09-27 @ 11:29:10
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0