228.

Sitter på skolan som vanligt. Egentligen har vi gympa om 10min, men jag och Cia är syndiga och har tänkt spendera den tiden vid en dator istället. Idag är en såndär dag då allt känns jobbigt. Men jag har en känsla av att Cia endå kan göra att dagen funkar. Efter skolan ska vi springa omkring och leta nya väskor på staden. Vi är i stort behov bägge två.
Iaf, vi hade just teaterlektion, egentligen så skulle jag ha visat upp min lilla dockteater, men p.g.a tidsbrist så får det bli imorgon. Tack och lov. Jag har inte tränat något alls. Eller litegrann på lektionerna. Jag hade tänkt träna hemma igår. Men så glömde jag det och var med Alle istället, sen så pratade jag med Stina i telefon, så jag kom på att jag hade teatergrejen först vid klockan 11. Tror ni att jag var duktig och lämnade datorn och pluggade då? Det tror inte jag xD

Nu så ska vi snart byta till en annan dator. Det syns så mycket att vi skolkar om vi stannar kvar här på dans&teater, Ylva och Maggan bryr sig så mycket.
Jag kommer säkert att skriva mer innan dagen är slut. Puss på alla!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0