And I still need a friend

Idag har varit en riktigt mysig dag! Det goda humöret håller i sig tror jag, förhoppningsvis fortsätter det att vara bra den närmaste veckan.
Dagen började med en liten sovmorgon, valde att jobba hemma med psykologin och sov istället, får ta och jobba lite någon dag på lovet för att hinna med tror jag. Sen kom jag till skolan där vi skulle kolla på treornas projektarbeten mellan kl 10 och 12. Vi skrev lite om två stycken sen satt vi i bibblan där vi pratade och åt godis. Efter det var det musiktreornas avslutningsprojekt. Dom var duktiga men inte så bra som jag trodde att de skulle vara. Det man har sett av dom tidigare har varit bättre enligt mig.
Förresten så är Niila i skell och hälsar på! Niila är alltså Cias lillebror som jag umgicks jättemycket med för några år sedan, människan bor nuförtiden i Småland så man träffar inte honom så ofta. Trevligt värre.
Efter konserten så drog vi in till staden, jag träffade lite vänner, sen blev det dallas med Cia & co. Efter det drog jag runt på staden med lite olika personer innan jag träffade Pååly, köpte Albins födelsedagspresent och pratade rätt länge med påålygumman över en kopp kaffe.

Har även lyckats skriva klart min monologanalys, nu fattas det bara att jag klarar matteprovet imorgon, sen kan jag vara lycklig!



Jag och Pååly!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0