Dagen jag fick nog

Dagen jag fick nog var en måndag
fick nog tog en pistol och börja sålla

höll mig cool och börja kolla
efter alla saker som jag stört mig på för länge sen
Första demonen var min barndom så jag sköt
Andra demonen lukta skola så jag sköt
Tredje demonen var min ofödde son
slängde pistolen ifrån mig
Dagen jag fick nog var en tisdag
fick nog så jag skrev upp en lista
i vilkas närvaro jag inte ville vistas
på vilkas ansikten jag skulle kunna pissa

Sa vad jag menade Jag sa
Vad jag skämtat om Jag sa
Bara så där på en vardag
Vad jag menade Jag sa
Det jag skämtat om en dag
blev stillsamt och varsamt
på riktigt för jag

Jag är grymt jävla less, lyssnar på Navid Modiri och Gudarna för att hålla mig lugn och inte spåra ur och skjuta jävlarna.

Iaf, trots allt så är livet rätt bra. Som sagt så var jag och Pålly iväg och såg Dia Psalma m.fl. i lördags. Helt underbart och lätt värt pengarna. Jag fick kramar av alla ur Dia Psalma, fick deras autografer osv. Den dagen var lycka rätt igenom.
Söndagen så var vi till finnträsk, Nisse kom och satte sig och pratade då jag satt ute med farmor, oväntat osv, men fint. Sen körde jag bil hem och det gick rätt bra. Ska snart börja träna i staden.

Jag skrev nationella i engelska imorse, det gick väl bra tror jag, inget som jag oroar mig över iaf.
Imorgon är det tankens trädgård tjosanet, jag är inte peppad men det löser sig.
Valborgs längtar jag grymt jävla mycket till, snart är det här.
Nu börjar jag snart matten, inte peppen alls men det odnar sig.
Jag är rätt glad faktiskt, det är bara vissa människor som får mig att vilja gå bärsakagång.
Puss på alla andra♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad avis jag blev nu ^^

2009-04-29 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0