Have you ever had the feeling no one really knows what you’re all about

Just ja, jag vet inte hur mycket jag kommer att skriva dom närmaste dagarna. Jag kommer nämligen inte att vara hemma så mycket.
Imorgon efter skolan snabbar jag mig hem och packar och duschar osv, slänger kanske in ett inlägg då om matteprovet, iaf så kommer Albin och Ante och hämtar upp mig och så åker vi till kåge. Där ska morgondagen spenderas med Albins familj då det är hans 20-årsdag. Jag sover över i kåge eftersom jag ska vara där på fredagen och baka tårta på dagen och festa på kvällen. Under natten mot lördag någon gång hämtar mina föräldrar upp mig och vi åker till träsket. Jag kommer hem från träsket på måndag någon gång så efter det är jag tillbaka.



Haha äcklig bild men iaf, jag och Albin.


Puss på alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0