Men det struntar ni i

Jag vet inte vad som är fel, men något är det. Jag är så grymt less på nästan allt, men som tur är så har jag mina ljuspunkter, både utanför och på skolan.
Idag är det tankens trädgård prisutvärdering, känns inte så hemskt som jag trodde men nervositeten dyker väl upp ju närmare det kommer. Men sen är det ju över iaf.

Det kanske är oron som gör att allt känns fel, jag oroar mig över allt och alla just nu. Usch.

Aja, vi ska mötas nu kl 1 så det är väl bäst att jag väcker Lillbruttan och går.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Jag vet vad du menar! Och så önskar man ju att folk som inte tycker om en kan stå för det. De behöver inte bjuda med en på saker om de ändå inte vill ha en där!



Tack så mycket :)

2009-04-29 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0