Take me somewhere else

Dagar som idag skulle jag helst vilja hoppa över. Det är inte mycket som går min väg om jag ska vara ärlig.
Gårdagen var en precis lika jävlig dag. Tur att jag är här i träsket så jag kan gömma mig från allt.
Torsdag, fredag och lördag var däremot riktigt trevliga dagar. Partyt i fredags blev jättelyckat och jag hade grymt roligt. Hände lite mindre roligr saker också dock, men såndant behöver inte alla veta. Större delen av kvällen var jag jätteglad och sådär lagomt påverkad av de underbara dryckerna. Ringde min far där vid kvart över 3 tiden och kom hem till sängen närmare halv 5 på morgonen. Grymt skönt att sova då kan jag ju erkänna.
Lördagen var jag trött och sliten, mådde rätt bra förutom att jag var slö som en jag vet inte vad. Låg i soffan hela dagen och åt godis från mina påskägg.
Nu ska jag läsa lite innan middagen, sen bär det av härifrån.

Kvällen ser ut såhär:
Äta middag här hos farmor
Hälsa på min mormor
Hem och kasta ved
Duscha
Dra mig till isa

Hoppas bara att det sista kan få upp mitt humör lite, annars är jag rätt körd då dagen i allmänhet inte kändes så lockande. Men äsch, det ordnar sig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0