I hope you're thinking about me daily

Oväntade positiva saker gör mig alltid gladast så usch vad jag är glad nu.
Livet tickar på som vanligt, fullt med läxa och skola. Fast jag är en höjdare på att skjuta upp. Så även idag. Har prov imorgon som jag inte har pluggat så värst bra till och ni tror inte att jag just planerade kvällen med påpojkarna? Aja, jag får trevligare än vad jag hade fått om jag suttit hemma och pluggat i varje fall.
Nej nu ska jag ta och fixa lite, kände bara att det har varit lite dåligt med uppdatering.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hur gick föreställningen?



Jag skulle behöva lite oväntade positiva saker jag också :) Nu är jag arbetslös och uttråkad igen :P

2009-04-01 @ 18:38:48
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0