And anything to make you smile

Idag har varit en hyffsad dag faktiskt, trots min elaka förkylning. Skolan funkade, jag hann träffa Albin, det blev en snabbvisit på Ainas och sen har jag umgåtts med Anna. Inte helt fel alltså-.

Här kommer bilder från begravningskalaset i fredags. För dom som jag inte har berättat det för så var begravningskalaset för att begrava våran frihet nu då skolan har börjat.
Jag, Cia och Elina hade gjort oss fina jätteordentligt för Brooks skulle ta en massa fina bilder på oss. Dom bilderna har jag inte än men jag lägger upp senare, puss!

    


Hahaha, lägg märke till Stoffe ;)

 




 


Nu ska jag se serier/sova och jobba på att bli frisk.
Hoppas att alla har haft en underbar måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0