Don't let the bitters bring you down

Hemma igen, eller jag kom hem igår men nu är jag människa igen. Det tog ett tag.

Det har varit en sjukt mysig helg med mycket roligt folk och bra musik. Träffade lite skellfolk som vi umgicks mycket med. Det hände mycket bra och även några sämre grejer, men det är så det ska vara. Saker måste gå fel ibland för att man ska inse hur värt det är då saker blir bra.
Skriver mer om Yran då jag har fått bilder av Vickan.

Vickans bild. Haha här ser man även i vilket tillstånd jag var större delen av festivalen xD

På en stund ska jag försöka ta mig ut härifrån för att umgås med cia och markus tror jag.
Det känns rätt skönt.
Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är fortfarande inte människa haha! Skulle ju lägga mig tidigt igår men misslyckades som vanligt.. och så jobb idag! Men ikväll SKA jag lägga mig i tid :D



Tack för festivalveckan förresten! Jag hade det riktigt trevligt!! :D

2009-08-03 @ 19:15:24
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: Jens

HEJ IGEN!



Nu är jag hemmma igen! Så nu måste vi snart umgås... Tjockiskvälllll!!!

2009-08-03 @ 20:27:59
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0