Höj volymen jag tror jag når fram

SItter hos Cia igen, hon är och sminkar sig så jag sitter här och underhåller mig själv. Känner att det har blivit mycket Cia på sista tiden, inte mig emot. Den lilla flickan gör mig glad.

Kom hit för kanske två timmar sen och fram tills nu har jag, Cia, Elina och Stoffe sett på film. Den tredje Cube filmen var det, jag har sett alla cube tidigare men jag mindes inte så mycket så det var bra. Nu på en stund så ska jag och Cia dra oss vidare till Johan där det är inflyttningsfest så det blir nog najs. Nyktert för mig men så kan det gå.
Imorgon lät det på Pålly som att vi ska supa, jag hoppas bara att jag hinner få tag på alkohol för annars blir det lite misslyckat. Aja, jag får väl börja höra runt.

Nedräkning till frihetsslakt har börjat, 6 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: ANNNNIE

LOLLO umgås med mig snygging!!!??

2009-08-16 @ 13:45:45
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0