Livet kan vara underbart

Jag älskar att ligga i sängen och dra mig tills någon ringer och ger mig en anledning att stiga upp.

Gårkvällen spenderades mestadels med dom här två brudarna:


Först var vi i bergsbyn för att titta på en spelning, efter det for vi till emanuel där vi spelade kort och umgicks med Johan. Från Emanuel så drog vi vidare till Brooks där vi såg "Benjamin Buttons otroliga liv", sen gick jag och Elina hem i regnet.
Regn är en helt underbar grej förövrigt, man känner sig så fri i regnet på något sätt. Men det är bara bra då man är påväg hem, inte då man är påväg till något.

Nej nu ska jag fortsätta göra mig klar, idag var det Ciababy som ringde och fick mig att stiga upp så snart ska jag ut och träffa henne.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0