Vill se till att ingen glömmer våra namn

Hemma efter en helt underbar dag, igen. Just nu är verkligen mitt liv toppen!
Vid halv 12 tiden idag ringde pållyhjärtat och väckte mig, det blev att fara till rovön och ligga i solen i ett par timmar, urmysigt! Sen blev det direkt därifrån till träsket för surströmming med släkt och innan det hann vi även med ett besök hos min älskade mormor som idag hade en ovanligt bra dag.
Ett tag innan vi åkte från träsket så ringde Cia och tyckte att jag skulle komma till Johan på disneykväll så det blev hem och byta kläder och sen vidare dit. Kom hem för kanske en timme sen och allting känns sådär jättefint som det gör ibland.
Nu ska jag lägga mig och se serier igen. Allt som egentligen saknas nu är socker haha, men det ordnar sig.
Puss på världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0