Well i can see

Nu har jag nyss kommit till Stina, jag tror att hon är i duschen så jag tänkte underhålla mig här i några minuter tills hon är klar.
Dagen har, som dom allt som oftast har varit på sistone, varit jättebra. Jag längtar verkligen inte tills sommarlovet är slut och dagarna blir som dom alltid är. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen antar jag.

Fikat med Andreas var supermysigt, det är så tråkigt att han åker tillbaka hem nu, jag kommer att sakna min kusin.

Det känns bra att jag har mått så himla fint den sista tiden, det var längesen jag mådde såhär bra såhär länge. Jag hoppas verkligen att det kan hålla i sig då skolan börjar för såhär vill jag alltid må. Men jag tror att mina underbara vänner har mycket med det att göra och dom försvinner ju inte bara för att skolan börjar om så det borde funka.

Förresten så älskar jag verkligen att vara här hos Stina, det är som så härligt och jag kan slappna av här. Som idag, jag känner mig helt död i kroppen och hade det varit någon annanstans jag skulle ha varit så hade det bara kännts jobbigt men här är det ändå skönt att vara. Så tack baby för att du finns för mig, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det tycker jag absolut att vi ska göra :) Jag åker på måndag med flyttlasset men kommer tillbaka igen någon dag efter och stannar en vecka till :) När börjar din skola om?

2009-08-13 @ 21:34:01
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket!!

Ja absolut!! :) I helgen måste jag prioritera flytten tyvärr men när jag kommer hem styr vi upp något :)

2009-08-14 @ 18:20:16
Postat av: Victoria

Det var jag som skrev :)

2009-08-14 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0