Du har gått mig i blodet

Att nånting nånsin ordnar sig, är omöjligt att tro.
När natten faller över då och nu och sen.
Att nånting kommer knoppas eller nånsin stått i blom.
Nu när mina drömmar frusits ner.

Jag börjar tänka på,
vad som skrämmer mig mest.
Det som är statiskt eller det som tar slut.

Emil Jensen är nästan det enda som spelas hos mig just nu, det passar så bra till allt.


Iaf, allt är klart för ikväll så snart blir det att laga middag, dricka vin, basta och bara umgås med mina favvotjejjer. Då brukar allt kännas bättre, dom har något sätt som får mig att känna mig sjukt trygg. Det kan vara det att jag aldrig behöver fundera på om dom är kvar eller inte.

Nyårs börjar också vara färdigplanerat, vilket känns sjukt bra. Tror att det kommer att bli riktigt roligt och jag är grymt peppad. Vi ska ha finmiddag och sen ska vi supa skallen av oss. Helt klart great!


Från förra gången det skulle vara uppklätt :D


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jadå jag hör av mig då jag kommer hem :) Saknar också våra promenader och fikor!!



Ha en riktigt trevlig nyårsafton! :D

2009-12-28 @ 18:25:16
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: loucia ;)

- Men det blir vår igen.



Glöm inte det stumpan <3

2009-12-29 @ 01:43:54
Postat av: Moa-Stina

Då blir det vår igen, det trodde man aldrig, det tror man aldrig, att det ska bli



Emil Jensen <3



puss gummsan!

2009-12-29 @ 03:58:21
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0