Inga morötter? Jag svimmar, så lycklig blir jag!

Jag är trött
Jag har druckit öl
Jag saknar min karl som är dum och sover
(jag har varit tvungen att skriva om hur många gånger som helst för att få det rätt. Inte okej, sängen nästa.)

Iaf, sjukt bra dag/kväll/natt. Har hunnit med väldigt mycket olika ikväll igen. Men nu känner jag mig ruskit sliten så sängen kändes som en bra idé, en riktigt bra idé.
Eller vänta, kom på att jag inte har sett nyaste scrubs, det blir av!
Puss!

 

(Cicci, det är för dig jag försöker skärpa mig och inte bara skriva då jag är ledsen. Bara så du vet. Puss)


Kommentarer
Postat av: Cicci

hahah men så söt<3

2009-12-14 @ 00:02:19
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0