Jag skulle fastna i min ensamhet igen

Även om jag inte riktigt känner så just nu så ska jag försöka beskriva känslan av ikväll. Det var den där förväntansfulla känslan av att något bra kommer att hända, just innan det händer. Ögonblicken innan som på något sätt är bättre än det man väntar på (Victoria, jag har för mig att du vet vad jag menar). Den känslan hade jag hela kvällen.
Först var det surströmmingskväll med väldigt fina folk. Vänner till familjen som faktiskt har insett att jag är 18, vilket betydde att jag kunde dricka öl till maten, great!
Efter det for jag till Johan där Markus och Robin var, där blev jag bjuden på vin och supermysigt sällskap (Trots att dom är sjukt dumma i huvudet så får dom mig glad.)
En stund senare så dök Ciababydarling upp med sin bror, bara tanken på att dom skulle komma fick mig att ligga och skrattla i soffan tills robin smetade spott i mitt ansikte xD
Sedan blev det taxi till staden och utgång på olles. Där var det så fullt att det inte ens gick att lämna in jackorna Men trevligt var det. Just efter kl 1 fick jag och cia nog och ringde till Brooks, han hämtade oss och resten av kvällen spenderades där. Sedan var han bäst och skjutsade mig enda hem.

Nu känner jag bara nervös inför imorgon. Jag vet inte om jag kommer att få en underbar kväll eller en kväll som slutar med tårar och cia. Den underbara kvinnan har även lovat mig kladdkakesmet om allt skulle gå åt helvete. Men ni märker väl, är jag negg den närmaste tiden så beror det på imorgon.

Har förresten fått en bild från min sjukhusvistelse nu, så även om den är gammal så slänger jag upp den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0