Allt du rör blir till moln

Jag gjorde det igen. Slängde ur mig lite saker som för folk som inte känner mig förmodligen låter som skitsnack.
Det hände i matsalen dessutom. Great job, igen. 
Aja, det ordnar sig.
Imorgon blir det förhoppningsvis party i kåge igen.
Även fast jag inte har något dricka så blir det nog trevligt. Bara Simon tar och blir frisk någon gång.

Idag har det inte hänt så jävla mycket, åt en jättegod frukost eftersom vi köpte pålägg igår. Hahaha intresseklubben antecknar känner jag.

Uschusch. Peppen idag. Aja, bara teater kvar. Sen ska jag hem och städa. Efter det blir det simning och sen blir det kanske att fara till Thomas, vi får se ifall jag orkar och om han kan.

Nej nu blir det annat.
Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0