Baby, we're done

Nej gott folk, nu ska jag nog ta och sova.
Packningen blev lämnad till imorgon tyvärr, har en känsla av att jag kommer att behöva stressa. Men jag börjar väl bli van, lämnar alltid allting till sista dagen hehe.

Peppar verkligen helg kan jag ju säga!:D
Jag och småbrudarna i träsket med skoter osv, det kan inte slå fel. Småbrudarna är ju som sagt Anna och Stina, trevliga tjejjor det dära.
Det enda är ju att det kan bli lite dåligt med uppdatering här framöver, kanske slänger in ett inlägg imorgon om det inte blir för stressigt. Annars så är jag tillbaka någon gång under söndagen.

Då är även min älskadebästaunderbarasteISABABY tillbaka i skell och jag kommer att vara ett stort moln av lycka.
Aja, godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Peppar helgen med er! :D

2009-02-20 @ 01:02:30
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0