I'm always falling down the same hill

Försov mig bigtime i morse, vaknade mindre än en halvtimme innan vi började. Är hungrig nu eftersom jag prioterade bort frukosten för att hinna med smink, ibland är jag smart.
Har ont i magen idag också, tredje dagen i rad nu. Pepp.

Annars så är jag ganska glad, jag är trött osv men det funkar. Efter idag så är det ju helg iaf eftersom vi inte har skola imorgon. Blir nog Isa ikväll hoppas jag, eller jag måse ju hem och städa osv först men:)

Sen då jag kommer hem ska ni få se några "väldigt" fina bilder från igår då jag var med Isa och Max. Det var najs, skrattade tills jag grät och sådär.

Äsch nu ska jag skriva lite på min novell, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0