Enough is enough, If you walk away, I’ll walk away

Bloggen fittar somvanligt.
Det var underbart trevligt att  vara med Stina, trots att hon var en sjukling. En ovanligt fin sjukling faktiskt<3 Det var fint att få prata på det sättet, behövde någon som förstår mina tankar idag.

Jag vet inte riktigt hur jag känner inför allt just nu, de senaste dagarna har jag fått veta så mycket, det har hänt så mycket och jag har känt så mycket.

Funderar på att lägga mig nu, men jag vet inte om jag kommer att kunna somna. Det ordnar sig vilket som^^
Peppar inte skola imorgon, kommer nog att vara trött och grinig, som vanligt då alltså.
Hellre skulle jag vilja bädda ner mig i sängen och se på film och äta kladdkaka med någon.
Låt mig bli sjuk typ?

Äsch, jag är rätt happy faktiskt.
Nu ska jag slänga upp lite bilder sen får vi se vad som händer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Hahahha helt sjukt att du tycker jag är snyggäven fast jag är risig som fåå!

2009-02-11 @ 14:25:55
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0