I didnt accidentally tell you that

Jobbig dag idag, allt som allt.
Iaf så har vissa saker blivit sagda och jag tar inte tillbaka något.
Jag ber om ursäkt om du blev sårad men jag menade vad jag sa.

Nu ska jag plugga lite matte sen efter middagen någon gång så drar jag till Stina för att umgås med min älskade baby.
Ska försöka hinna slänga in bilderna ikväll då jag kommer hem, jag lovar!
Aja, hoppas att ni har haft en underbar dag. Puss!

Och Sandra, du ska veta att jag saknar dig något jävulskt mycket.
Kom hem din satunge!




Isababy! Jag skickar lite glädje till dig och hoppas att det känns<3

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag blev inte sårad, jag tycker bara det var väldigt orättvist sagt. Jag tar inte tillbaka något jag sa heller och kanske har jag annat jag vill säga, men det lämnar vi osagt för bådas skull. Och jag står för att jag är less, det har jag varit ett bra tag nu.

2009-02-11 @ 00:00:28
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag ska komma hem!!!! :D nån gång i maj tror jag. jag saknar dig med. saknar vårat skitsnack, skrattanfall och mycket mer <3

2009-02-11 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0