But I don't have to make this mistake

Jag är opeppad idag, eller jag är trött och har alldeles för mycket i huvudet.
Jag tänker på alla misstag som jag gör om och om igen.
Isa for tillbaka till hemavan imorse
Jag har hur mycket läxa som helst nu.

Äsch, ska försöka göra klart typ allt idag.
Så jag kan umgås resten av veckan^^

Jag tänkte skriva om min helg nu och slänga upp bilderna någon gång under kvällen då jag tar paus från allt plugg^^
I torsdags sov jag hos Isa, jag och Simon var där och såg på film och då han hade farit så satt vi bara och myste som vanligt. Massa prat osv.

På fredagen var vi till tandläkaren och lite sånt. Sen på kvällen så åkte jag med Simon och Johannes till kåge för att vara på Albins fest, efter en stund så kom isa också dit. Det var trevligt, bra musik och härligt folk. Lite allsång hit och dit och bara allmänt roligt.

I lördags så vaknade jag vid 3tiden sen låg jag och slöade framför datorn tills typ 7 tiden, då drog jag till isa igen där jag sminkade mig osv. Sen kom Simon, Sebbe och Alle. Då vi varit där en stund och lyssnat på musik och så så drog vi till Simons 18års fest. I början tyckte jag att det sög eftersom jag inte kände så många och det var inte min sorters fest, men efter några öl så hade jag väldigt trevligt. Funderar på ifall det kanske blev en öl för mycket, men så går det ibland. Jag hade iaf roligt.
Vi hann även åka taxi in till staden för att äta litegrann innan vi åkte tillbaka till Isa för att äta lite till och sova.

Nu slutar engelskan och helst vill jag gråta.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0