Sätt mej i brand ibland ibland ibland

Hej igen!
Sitter och gör lite psykologi, har planerat helgen med Anna och Stina litegrann och ska snart ta tag i att packa.
Kände mig rätt fin idag så jag tänkte ta kort och visa, men som vanligt då jag ska fota mig själv så blir jag aldrig nöjd och så slutar det såhär:





Iaf, idag var jag ju som sagt på skolan. Känns som att det har varit en rätt chill dag ändå. Satt och strögooglade på KuHin, vi behövde typ inte lära oss något så. Läraren ville bara att vi skulle ha något att göra medans hon hade enskilda samtal. Det gick rätt bra för mig.

På engelskan hade vi debatt, jag var ju mycket förberedd osv med tanke på att jag bara varit där en lektion och legat hemma i sängen resten. Men det funkade.

Sist på dagen var vi på teater också, kvartetten tror jag att den hette. Den hade sina ljusa stunder, skådespelarna var riktigt duktiga men allt som allt så tyckte jag att den var tråkig. Men det funkar, man ska väl se tråkiga teatrar också.




Äsch, nu ska jag se om jag kan bli klar med psykologin någon gång.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Min syster tjatar på att jag ska gå och se improvisationsteater i Skellefteå, eftersom de tydligen ska vara väldigt duktiga. Så om du får nys om när det är en, så säg gärna till :)



Vilket datum var det du hade din monolog? :)

2009-02-20 @ 09:09:12
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0