Vad har jag blivit, har jag lärt mig nånting?

Ännu en dag liggandes hemma, börjar bli less nu men tror inte att jag hade orkat att ens ta mig till skolan imorse.
Har pluggat matte med min mor större delen av dagen. Imorgon blir det nog skola och på fredag blir det finnträsk med brudarna.  Har bara tagit en liten paus, ska snart upp för att fortsätta med matten. Kom på imorse innan jag somnade om att vi hade en psykologiuppgift till idag, ska göra den också snart.
Nu ska jag se ett avsnitt till av scrubs innan det blir mer matte.
Hoppas att ni har en bra dag, puss!




Har även lite dåligt samvete över att jag blev tvungen att ställa in fikat med albin, men det kommer! Jag lovar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0